Lingvo-literární konference jako motivace v literární výuce na SŠ – Tereza BŮŽKOVÁ
Tereza BŮŽKOVÁ
Master's thesis
Lingvo-literární konference jako motivace v literární výuce na SŠ
Linguistic-literary conference as motivation in high school literature tuition
Abstract:
Diplomová práce poukazuje na zásadní roli aktivizujících metod, zde konferenčních aktivit, v hodinách literární komunikace. Vyzdvihuje jejich motivační aspekty, práci se čtenářskými strategiemi a jejich rozvíjení, zdůrazňuje projektový charakter činností. Navrhuje několik aktivit zapojitelných do běžné výuky, které mohou kulminovat v meziškolní žákovskou konferenci.Abstract:
The diploma thesis points out a crucial role of activating methods, specifically conference activities, in the lessons of literary comunication. Motivation aspects, development of reading strategies, and project-oriented/aimed activities has been mostly accented here. The thesis proposes particular activities with a potential to culminate in an interschool conference which could be integrated in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Martin Tomášek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BŮŽKOVÁ, Tereza. Lingvo-literární konference jako motivace v literární výuce na SŠ. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teaching for Secondary Schools / -Cj-Zsv SŠ
Theses on a related topic
-
Využití projektového vyučování k rozvoji čtenářské gramotnosti žáků základní školy
Jana HYPLOVÁ -
Tvorba Petra Síse v projektovém vyučování na druhém stupni ZŠ
Veronika LÍVOVÁ -
Čtenářské strategie a práce s textem jako základ pro rozvoj emocionální inteligence dětí
Barbora Šorsáková -
Čtenářská gramotnost z pohledu učitele základní školy
Kateřina VALENTOVÁ -
Motivace zaměstnanců ve státním sektoru se zaměřením na nefinanční nástroje motivace
Lenka Ondřichová -
Motivace a angažovanost na pracovišti - Role finanční motivace v práci: výhody a nevýhody
Jakub Němeček -
Motivace ke studiu a výkonová motivace jako předpoklady úspěšnosti ve studiu
Tomáš Vašíček -
Motivace k podnikání - srovnání motivace studentů a podnikatelů
Štěpán Bazala