Segmentace trhu a analýza chování zákazníka – Bc. Edita Hanzlová
Bc. Edita Hanzlová
Master's thesis
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
The market segmentation and customer behaviour analysis
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na segmentaci trhu a analýzu chování zákazníka a implementována na případě konkrétní banky. I když se jedná o konkrétní finanční instituci, je v diplomové práci uveden hypotetický název a to banka Alfa. Ve své práci analyzuji bankovní sektor a specifikuji důležitost procesu segmentace. V rámci banky se zaměřuji na jeden segment a to na studenty.Prvním cílem mé práce je zhodnotit …moreAbstract:
This thesis is focused on market segmentation and analysis of customer behaviour and implemented on a case of a specific bank. Even though it is an existing financial institution, it is presented in the thesis under the hypothetical name of Alfa Bank. In my work I analyze the banking sector and specify the importance of the segmentation process. Within the bank segmentation I focus on one specific …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jhlp7/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Metodiky analýzy prostředí a jejich význam v návaznosti na řízení vztahů se zákazníky
Edita Hanzlová -
Metodiky analýzy prostředí a jejich význam v návaznosti na řízení vztahů se zákazníky
Martin Steinbrucker -
Metodiky analýzy prostředí a jejich význam v návaznosti na řízení vztahů se zákazníky
David Dohnal -
Semantic-Segmentation of Biomedical Images based on Visual Similarity
Roman Stoklasa -
Anomaly segmentation using neural networks
Václav Hloušek -
Implementace nástrojů a metodik pro navázání a rozvoj vztahů v aktuálním prostředí
David Dohnal -
Metodiky analýzy prostředí a jejich význam v návaznosti na řízení vztahů se zákazníky
David Dohnal -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Pavlína Horáková