Integrace heterogenní datové základny pomocí speciálního CRM modulu – Ing. Michal Zháněl
Ing. Michal Zháněl
Bakalářská práce
Integrace heterogenní datové základny pomocí speciálního CRM modulu
Integration of the heterogeneous databases by means of particular CRM modul
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Integrace heterogenní datové základny pomocí speciálního modulu“ je navrhnout zlepšení správy dat v oblasti styku se zákazníky pomocí nového komplexního modulu CRM. Teoretická část se věnuje základním pojmům, teorii omezení, řízení vztahů se zákazníky a výhodám zavedení CRM. V další části se budu věnovat analýze řízení vztahů se zákazníky ve vybrané firmě. Poté vyvinu a …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: „Integration of the heterogeneous databases by means of particular CRM modul“ is to design an improvement of customer data administration with new complex CRM modul. The theoretical part aims at basic terms, Theory of Constraints, Customer relationship management and benefits of implementing CRM. The next part will be devoted to analysis of Customer relationship management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t4f1k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Jaromír Skorkovský, CSc.
- Oponent: Mgr. Tomáš Zavadil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomické informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane