Koncept společenské odpovědnosti firem v ČR na příkladu vybrané společnosti – Sandra Kolářová
Sandra Kolářová
Bachelor's thesis
Koncept společenské odpovědnosti firem v ČR na příkladu vybrané společnosti
Corporate Social Responsibility in the Czech Republic and an Appraisal of the CSR Concept in a Selected Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je představit koncept společensky odpovědného podnikání (CSR) v České republice, popsat a zhodnotit odpovědné aktivity v konkrétní vybrané společnosti. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje představení konceptu společensky odpovědného podnikání, základních oblastí, přínosů a možných rizik spojených s implementací konceptu. Dále je věnován …moreAbstract:
The main goal of this Bachelor Thesis is to introduce the concept of Corporate Social Responsibility (CSR) in the Czech Republic, describe and appraise responsible activities in a selected company. The Bachelor Thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part contains an introduction of CSR, CSR focus areas, benefits and possible risks connected with implementation of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 1. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36949
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2013
- Supervisor: Zuzana Džbánková
- Reader: Jana Soukupová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36949
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman