Tereza Milerová

Master's thesis

Komunikační strategie společnosti LEGO® na českém trhu se zaměřením na rodiče

Communication strategy of the LEGO® brand in the Czech market with a focus on parents
Abstract:
Hračky jsou zásadní pro rozvoj dětí, neboť podporují nejen jejich kreativitu a sociální dovednosti, ale také kognitivní schopnosti. Diplomová práce se zaměřuje na komunikační strategii společnosti LEGO® na českém trhu, s hlavním důrazem na vnímání této značky českými rodiči. Cílem práce bylo zjistit, jak rodiče vnímají značku LEGO®, jaké mají očekávání od její komunikace a na základě zjištění formulovat …more
Abstract:
Toys are essential for children's development as they promote not only their creativity and social skills but also their cognitive abilities. The thesis focuses on the communication strategy of the LEGO® company in the Czech market, with the main emphasis on the perception of this brand by Czech parents. The thesis aimed to find out how parents perceive the LEGO® brand, what their expectations are …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2024
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Tomáš Sadílek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92098