Inkluze žákyně s lehkým mentálním postižením do běžné ZŠ – Jitka NEUMANNOVÁ, DiS.
Jitka NEUMANNOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Inkluze žákyně s lehkým mentálním postižením do běžné ZŠ
Inclusion of a pupil with mild mental disabilities in a regular elementary school
Abstract:
Bakalářská práce popisuje proces inkluze dívky, jejíž úroveň rozumových schopností se pohybuje v pásmu lehkého mentálního postižení, do běžné základní školy. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly, které popisují aspekty vážící se k tématu bakalářské práce. Jednotlivé kapitoly se zaměřují na charakteristiku a terminologii mentálního postižení, specifika edukace osob …moreAbstract:
This bachelor thesis describes the process of inclusion of a girl into a (regular) Elementary school, whose level of intellectual abilities lies in the range of mild mental disability. The thesis is divided into two parts. The theoretical part contains four chapters describing aspects related to the topic of the thesis. Individual chapters focus on the characteristics and terminology used to describe …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NEUMANNOVÁ, Jitka. Inkluze žákyně s lehkým mentálním postižením do běžné ZŠ. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Vzdělávací programy pro chemii
Klára Baková -
Vzdělávací programy z pohledu výsledků praktických aplikací
Michaela Gagová -
Školní vzdělávací programy v praktických školách
Jiří Fryč -
Doprovodné programy pro krátkodobé výstavy Památníku písemnictví na Moravě zaměřené na děti předškolního věku a školní skupiny
Jana Poláková -
Integrované vzdělávání žáka s mentálním postižením
Barbora Holková -
Vzdělávání žáka s autismem a mentální retardací integrovaného do základní školy běžného typu
Ivana Matějíčková -
Využití Integrované tematické výuky v rámci průřezového tématu Multikulturní výchova v edukaci žáků s lehkým mentálním postižením
Jana Zelená -
Vzdělávání integrované žákyně s Downovým syndromem na základní škole: Kazuistika
Dana Charvátová