Inkluze žákyně s lehkým mentálním postižením do běžné ZŠ – Jitka NEUMANNOVÁ, DiS.
Jitka NEUMANNOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Inkluze žákyně s lehkým mentálním postižením do běžné ZŠ
Inclusion of a pupil with mild mental disabilities in a regular elementary school
Anotace:
Bakalářská práce popisuje proces inkluze dívky, jejíž úroveň rozumových schopností se pohybuje v pásmu lehkého mentálního postižení, do běžné základní školy. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly, které popisují aspekty vážící se k tématu bakalářské práce. Jednotlivé kapitoly se zaměřují na charakteristiku a terminologii mentálního postižení, specifika edukace osob …víceAbstract:
This bachelor thesis describes the process of inclusion of a girl into a (regular) Elementary school, whose level of intellectual abilities lies in the range of mild mental disability. The thesis is divided into two parts. The theoretical part contains four chapters describing aspects related to the topic of the thesis. Individual chapters focus on the characteristics and terminology used to describe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEUMANNOVÁ, Jitka. Inkluze žákyně s lehkým mentálním postižením do běžné ZŠ. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací programy pro chemii
Klára Baková -
Vzdělávací programy z pohledu výsledků praktických aplikací
Michaela Gagová -
Školní vzdělávací programy v praktických školách
Jiří Fryč -
Doprovodné programy pro krátkodobé výstavy Památníku písemnictví na Moravě zaměřené na děti předškolního věku a školní skupiny
Jana Poláková -
Integrované vzdělávání žáka s mentálním postižením
Barbora Holková -
Vzdělávání žáka s autismem a mentální retardací integrovaného do základní školy běžného typu
Ivana Matějíčková -
Využití Integrované tematické výuky v rámci průřezového tématu Multikulturní výchova v edukaci žáků s lehkým mentálním postižením
Jana Zelená -
Vzdělávání integrované žákyně s Downovým syndromem na základní škole: Kazuistika
Dana Charvátová