Zvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy – Tomáš KUČERA
Tomáš KUČERA
Bachelor's thesis
Zvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy
Increase the targeted visit rate of the online store using PPC advertisements
Abstract:
Bakalářská práce "Zvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy" se zabývá internetovou reklamou, konkrétně návrhem, správou, optimalizací a měřením výkonnosti reklamních PPC kampaní v prostředí českého internetu. Teoretická část vymezuje zařazení PPC reklamy do aktivit v rámci propagace na Internetu, popisuje platné principy fungování PPC reklamy, její historii, rozebírá jednotlivé …moreAbstract:
The bachelor thesis "Increase the targeted visit rate of the online store using PPC advertisements" deals with online advertising, specifically the design, management, optimization and measurement of the efficiency of the PPC advertising campaigns in the Czech internet environment. The theoretical part is about PPC advertising included in online promotion, describes the current principles of the PPC …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Helena Michajlovská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČERA, Tomáš. \textit{Zvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2011. Available from: https://theses.cz/id/t4kdgn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUČERA, Tomáš. Zvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Rozbor využití Google Analytics pro konkrétní web
Pavel Dohnal -
Využití nástroje Google Analytics v prostředí knihoven veřejných vysokých škol
Alena Brožová -
Nástroj Google Analytics a jeho použití v konkrétní firmě
Polina Petunina -
Analýza webu pomocí nástroje Google Analytics
Lucie Salabová -
Služba Google Analytics a její využití pro potřeby analýzy a optimalizace webových stránek
Martin Čech -
Návrh metodiky implementace nástroje Google Analytics na webových stránkách malých a středních podniků včetně následného vyhodnocení naměřených dat.
Jan Brunec -
Využití Google Analytics v eshopu
Petr Weida