Zvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy – Tomáš KUČERA
Tomáš KUČERA
Bachelor's thesis
Zvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy
Increase the targeted visit rate of the online store using PPC advertisements
Anotácia:
Bakalářská práce "Zvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy" se zabývá internetovou reklamou, konkrétně návrhem, správou, optimalizací a měřením výkonnosti reklamních PPC kampaní v prostředí českého internetu. Teoretická část vymezuje zařazení PPC reklamy do aktivit v rámci propagace na Internetu, popisuje platné principy fungování PPC reklamy, její historii, rozebírá jednotlivé …viacAbstract:
The bachelor thesis "Increase the targeted visit rate of the online store using PPC advertisements" deals with online advertising, specifically the design, management, optimization and measurement of the efficiency of the PPC advertising campaigns in the Czech internet environment. The theoretical part is about PPC advertising included in online promotion, describes the current principles of the PPC …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Helena Michajlovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUČERA, Tomáš. \textit{Zvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/t4kdgn/.
Jak správně citovat práci
KUČERA, Tomáš. Zvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Rozbor využití Google Analytics pro konkrétní web
Pavel Dohnal -
Využití nástroje Google Analytics v prostředí knihoven veřejných vysokých škol
Alena Brožová -
Nástroj Google Analytics a jeho použití v konkrétní firmě
Polina Petunina -
Analýza webu pomocí nástroje Google Analytics
Lucie Salabová -
Služba Google Analytics a její využití pro potřeby analýzy a optimalizace webových stránek
Martin Čech -
Návrh metodiky implementace nástroje Google Analytics na webových stránkách malých a středních podniků včetně následného vyhodnocení naměřených dat.
Jan Brunec -
Využití Google Analytics v eshopu
Petr Weida