Mapování zkušeností pedagogů z přípravy a koordinace minimálních preventivních programů na základních školách – Bc. Dominika Košnarová, DiS.
Bc. Dominika Košnarová, DiS.
Master's thesis
Mapování zkušeností pedagogů z přípravy a koordinace minimálních preventivních programů na základních školách
Mapping the experience of pedagogue from the preparation and coordination of minimum preventive programmes at primary schools
Abstract:
Diplomová práce zabývající se sociálním fenoménem života pedagogů, sestavujících minimální preventivní program na základní škole. Práce je zaměřená na introspekci prožité zkušenosti a jejího významu, v rámci akceptace specifické sociální a pracovní role. První část práce představuje současný náhled humanitních věd na pojmy socializace dítěte, školu jako jeden z hlavních socializačních prostředků a …moreAbstract:
This thesis dealing with the phenomenon of social life educators, assemblers MPP in elementary school, is focused on introspection lived experience and its significance for the acceptance of specific social and occupational roles. The first part represents the current view of the humanities in terms of socialization of the child, the school as one of the main means of socializing and for primary prevention …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zpse6/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2015
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.
- Reader: Mgr. Ema Štěpařová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŠNAROVÁ, Dominika. \textit{Mapování zkušeností pedagogů z přípravy a koordinace minimálních preventivních programů na základních školách}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/t529x4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Education / Social Education
Theses on a related topic
-
Analýza terapeutických (prožitkových) deníků: interpretativní fenomenologická analýza
Kamila Vítkovičová -
Zážitek se samoléčbou u žen, které mají zkušenost s anorexií či bulimií: Interpretativní fenomenologická analýza
Lucie Mauler -
Interpretativní fenomenologická analýza zkušenosti rodičů se sdělením diagnózy PAS dítěti
Kateřina Műllerová -
Zkušenost žen s návratem z humanitárních misí: interpretativní fenomenologická analýza
Dita Hádková -
Spiritualita po propuštění z vězení: interpretativní fenomenologická analýza
Hana Svobodová -
Zkušenost pedofilů s procesem coming outu: Interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna Janů -
Životní zkušenosti mladých pacientů po ischemické CMP: interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna ŠOBROVÁ -
Interpretativní fenomenologická analýza prožívání osob stojících modelem při malbě aktu
Kryštof Pšenička