Mapování zkušeností pedagogů z přípravy a koordinace minimálních preventivních programů na základních školách – Bc. Dominika Košnarová, DiS.
Bc. Dominika Košnarová, DiS.
Diplomová práce
Mapování zkušeností pedagogů z přípravy a koordinace minimálních preventivních programů na základních školách
Mapping the experience of pedagogue from the preparation and coordination of minimum preventive programmes at primary schools
Anotace:
Diplomová práce zabývající se sociálním fenoménem života pedagogů, sestavujících minimální preventivní program na základní škole. Práce je zaměřená na introspekci prožité zkušenosti a jejího významu, v rámci akceptace specifické sociální a pracovní role. První část práce představuje současný náhled humanitních věd na pojmy socializace dítěte, školu jako jeden z hlavních socializačních prostředků a …víceAbstract:
This thesis dealing with the phenomenon of social life educators, assemblers MPP in elementary school, is focused on introspection lived experience and its significance for the acceptance of specific social and occupational roles. The first part represents the current view of the humanities in terms of socialization of the child, the school as one of the main means of socializing and for primary prevention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zpse6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ema Štěpařová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŠNAROVÁ, Dominika. \textit{Mapování zkušeností pedagogů z přípravy a koordinace minimálních preventivních programů na základních školách}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/t529x4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza terapeutických (prožitkových) deníků: interpretativní fenomenologická analýza
Kamila Vítkovičová -
Zážitek se samoléčbou u žen, které mají zkušenost s anorexií či bulimií: Interpretativní fenomenologická analýza
Lucie Mauler -
Interpretativní fenomenologická analýza zkušenosti rodičů se sdělením diagnózy PAS dítěti
Kateřina Műllerová -
Spiritualita po propuštění z vězení: interpretativní fenomenologická analýza
Hana Svobodová -
Zkušenost žen s návratem z humanitárních misí: interpretativní fenomenologická analýza
Dita Hádková -
Zkušenost pedofilů s procesem coming outu: Interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna Janů -
Životní zkušenosti mladých pacientů po ischemické CMP: interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna ŠOBROVÁ -
Interpretativní fenomenologická analýza prožívání osob stojících modelem při malbě aktu
Kryštof Pšenička