Bc. Milan Růžička

Bachelor's thesis

Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci

Marketing Mix of the Specific Institution
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem podniku Galanterie. Práce je rozdělena do dvou částí. První část se zaměřuje na teoretická východiska. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu marketingového prostředí, současného stavu marketingového mixu, analýzy a dotazníkové šetření. Na základě analýz a výsledků dotazníkového šetření je zpracován návrh nového marketingového mixu.
Abstract:
Bachelor thesis is focused on marketing mix of Galanterie. The thesis is divided into two parts. The first part focuses on the theoretical background. The second part focuses on the analysis of marketing environment, current state of marketing mix, analysis and questionnaire survey. Based on the analysis and results of the questionnaire survey, a new marketing mix proposal is prepared.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2020
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Hana Urbánková, DiS.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING