Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci – Bc. Milan Růžička
Bc. Milan Růžička
Bachelor's thesis
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Marketing Mix of the Specific Institution
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem podniku Galanterie. Práce je rozdělena do dvou částí. První část se zaměřuje na teoretická východiska. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu marketingového prostředí, současného stavu marketingového mixu, analýzy a dotazníkové šetření. Na základě analýz a výsledků dotazníkového šetření je zpracován návrh nového marketingového mixu.Abstract:
Bachelor thesis is focused on marketing mix of Galanterie. The thesis is divided into two parts. The first part focuses on the theoretical background. The second part focuses on the analysis of marketing environment, current state of marketing mix, analysis and questionnaire survey. Based on the analysis and results of the questionnaire survey, a new marketing mix proposal is prepared.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2020
Identifier:
https://is.sting.cz/th/ld121/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2020
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Hana Urbánková, DiS.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises
Theses on a related topic
-
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková -
Vliv marketingového prostředí na postavení hotelů v Karviné
Holomková Holomková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Analýza marketingového prostředí a návrh komunikačního mixu pro Galerii současného umění v Českých Budějovicích.
Eva Jurčíková -
Marketingové komunikace libovolné společnosti
Lucie Mundilová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová -
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Filip Becher