Bc. Milan Růžička

Bakalářská práce

Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci

Marketing Mix of the Specific Institution
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem podniku Galanterie. Práce je rozdělena do dvou částí. První část se zaměřuje na teoretická východiska. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu marketingového prostředí, současného stavu marketingového mixu, analýzy a dotazníkové šetření. Na základě analýz a výsledků dotazníkového šetření je zpracován návrh nového marketingového mixu.
Abstract:
Bachelor thesis is focused on marketing mix of Galanterie. The thesis is divided into two parts. The first part focuses on the theoretical background. The second part focuses on the analysis of marketing environment, current state of marketing mix, analysis and questionnaire survey. Based on the analysis and results of the questionnaire survey, a new marketing mix proposal is prepared.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Hana Urbánková, DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STING