Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci – Bc. Milan Růžička
Bc. Milan Růžička
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Marketing Mix of the Specific Institution
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem podniku Galanterie. Práce je rozdělena do dvou částí. První část se zaměřuje na teoretická východiska. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu marketingového prostředí, současného stavu marketingového mixu, analýzy a dotazníkové šetření. Na základě analýz a výsledků dotazníkového šetření je zpracován návrh nového marketingového mixu.Abstract:
Bachelor thesis is focused on marketing mix of Galanterie. The thesis is divided into two parts. The first part focuses on the theoretical background. The second part focuses on the analysis of marketing environment, current state of marketing mix, analysis and questionnaire survey. Based on the analysis and results of the questionnaire survey, a new marketing mix proposal is prepared.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ld121/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Hana Urbánková, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková -
Vliv marketingového prostředí na postavení hotelů v Karviné
Holomková Holomková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Analýza marketingového prostředí a návrh komunikačního mixu pro Galerii současného umění v Českých Budějovicích.
Eva Jurčíková -
Marketingové komunikace libovolné společnosti
Lucie Mundilová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová -
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Filip Becher