Lenka Krejčová

Bakalářská práce

Přístup rodiny a vzdělávací instituce k dítěti (1. stupeň ZŠ) trpící dyslexií či dysgrafií na Jičínsku

Access to family and educational institutions to the child (1st grade elementary school), suffering from dyslexia and dysgraphia in Jičín
Anotace:
Práce se zabývá přístupen rodiny a vzdělávací instituce k dítěti, které trpí dyslexií či dysgrafií. Teoretická část práce se věnuje pojmům zvýhodnění, sociální vyloučení a integrace. Dále teoretickému zakotvení specifických poruch učení, jejich příčinám a projevům. V praktické části je popsán současný přístup k dyslektickým či dysgrafickým dětem z pohledu rodičů, školy a pedagogicko ? psychologické …více
Abstract:
The work deals with access to family and educational institutions to the child, suffering from dyslexia and dysgraphia. The theoretical part deals with the concepts of preference, social exclusion and integration. Further theoretical anchoring of specific learning disabilities, their causes and manifestations. The practical part describes the current approach to dyslexic children and dysgraphical from …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Boukal, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krejčová, Lenka. Přístup rodiny a vzdělávací instituce k dítěti (1. stupeň ZŠ) trpící dyslexií či dysgrafií na Jičínsku. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 6. 2013 dostupné: nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická