Zhodnocení používaných obalů při distribuci potravin a návrh zavedení vratných obalů – Tomáš Ondrušek
Tomáš Ondrušek
Diplomová práce
Zhodnocení používaných obalů při distribuci potravin a návrh zavedení vratných obalů
Evaluation of packaging used in food distribution and design of returnable packaging
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh vratného obalu pro produkt Mana od společnosti Heaven Labs, který by nahradil stávající jednocesté plastové spotřebitelské obaly, které společnost využívá k balení svých potravin. Návrh by měl maximálně odpovídat stávající marketingové filozofii i rozměrovým unifikacím původních obalů. Koncepce vratných obalů je v této práci spojena se snižováním negativního …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on designing a reusable packaging for the Mana product by Heaven Labs company. The goal is to replace the existing one - way plastic consumer packaging that the company uses to pack the product. The proposal should be in full accordance with the existing marketing philosophy and dimensional unification of original packaging. The concept of returnable packaging is associated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: prof.Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
- Oponent: doc.Ing. Petr Průša, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 6. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola logistiky o.p.s.Vysoká škola logistiky o.p.s.
Magisterský studijní program / obor:
Logistika / Logistika (LOG)
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane