Sales promotion aktivity a jejich aplikace ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. – Iveta Kučerová
Iveta Kučerová
Bachelor's thesis
Sales promotion aktivity a jejich aplikace ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.
Sales promotions and their use in T-Mobile Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce mapuje teoretické základy problematiky sales promotion, coby součástí marketingové a komerční komunikace. Tyto teoretické základy dále aplikuje v praktické části na příkladu společnosti T-Mobile. Práce také hodnotí vánoční kampaň T-Mobile, při které bylo využito nástrojů sales promotion. Toto zhodnocení je podloženo vlastním průzkumem a jeho analýzou. Výsledky z vlastního průzkumu …moreAbstract:
This bachelor thesis describes the theoretical basics of sales promotion as part of marketing and commercial communications in general and in particular as applied in the practical example of T-Mobile. The work also evaluates T-Mobile's Christmas campaign and its use sales promotion tools. This assessment is based on my own research and analysis, the results of which are compared to T-Mobile's own …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25704
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2011
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Martin Schejbal
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČEROVÁ, Iveta. \textit{Sales promotion aktivity a~jejich aplikace ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2010. Available from: https://theses.cz/id/t5gden/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25704
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová