Marketingové řízení včetně projektové studie – Bc. Anna Kaiserová, DiS.
Bc. Anna Kaiserová, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingové řízení včetně projektové studie
Marketing management including project study
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového řízení vybrané společnosti XY, která prodává prostředky oční optiky ve svých kamenných prodejnách. Cílem této práce je návrh marketingové strategie společnosti. Autorka tvůrčím způsobem aplikuje metodu marketingové situační analýzy. Projektová studie vychází především z interních dat, vlastních zkušeností a informací autorky, které získala za …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of marketing management of the selected company XY, which sells optical products in its brick-and-mortar stores. The aim of this work is to design the company's marketing strategy. The author creatively applies the method of marketing situational analysis. The project study is based mainly on internal data as well as the author’s own experience and information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 12. 2020
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/palh1/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Reader: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor