Dítě s ADHD ze sociálně znevýhodněného prostředí – Mgr. Jitka Vrchotová
Mgr. Jitka Vrchotová
Diplomová práce
Dítě s ADHD ze sociálně znevýhodněného prostředí
A child coming from Socially disadvantaged background with Attention Deficit Hyperactivity Disorders
Anotace:
Diplomová práce se snaží ověřit vlastní postupy v praxi, hledání a tvorbu metodického materiálu. Jedním z cílů diplomové práce je poukázat na nedostatky v našem vzdělávacím systému. Zde se opomíjí na žáky se sociálním znevýhodněním. Teoretická část se zabývá stručnou charakteristikou potřeb dítěte, diagnózou ADHD a vzdělávacím procesem těchto dětí. Metodická část je realizována z praktického hlediska …víceAbstract:
Thesis is trying to verify own procedure in practise, finding and making methodological materials. One of the aids of the thesis is to point out the deficiencies in our curriculum. The pupils with social disadvantages are left out here. Theoretical part is about brief characteristic of pupils´ needs, diagnosis of attention deficity hyperactivity disorder and educational procedure of these children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bjow8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2011
- Vedoucí: Mgr. Olga Kusá
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Prevence sociálně patologických jevů u žáků ze sociálně znevýhodněných prostředí
Čechová Čechová -
Podpora a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na základní škole
Nikola Brušáková -
Vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků
Matěj Laub -
Podpora čtenářské gramotnosti u sociálně znevýhodněných žáků
Eliška Tancošová -
Potřeby dítěte jako východisko péče o dítě v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc
Markéta Tichá