Ing. Milan PŘIBYL

Doctoral thesis

Etika a její role v řízení vztahu se zákazníkem

Ethics and its role in customer relationship management
Abstract:
Disertační práce se zabývá problematikou uplatňování principů etiky v podnikání a odpovědného managementu v kontextu budování vztahu se zákazníkem. Cílem disertační práce je identifikování klíčových principů etiky ovlivňujících zásadním způsobem budování a rozvíjení vztahu se zákazníkem. Práce vychází z předpokladu, že vytvoření dlouhodobého vztahu se zákazníkem na bázi vzájemné důvěry je předpokladem …more
Abstract:
The Doctoral thesis is focused on the issue of the principles of business ethics and responsible management in the context of building customer relationships. The aim of the thesis is to identify the key principles of ethics fundamentally affecting building and developing customer relationships. The work is based on the assumption that a long-term customer relationships based on mutual trust is a prerequisite …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 12. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 2. 2014

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PŘIBYL, Milan. Etika a její role v řízení vztahu se zákazníkem. Zlín, 2013. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.12.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 31. 12. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe