Tereza HEINICH
Bachelor's thesis
Role ženy v reklamě - bilboardy
The role of women in advertising - billboards
Abstract:
Tato práce se věnuje roli ženy v reklamě, kdy v praktické části je zaměřena výhradně na billboardy. Teoretická část přináší stručný přehled zobrazování žen v reklamě, dále pak samotnou reklamou, co znamenají pojmy regulace a samoregulace, věnuji se tématu, které se zabývá emocemi v rámci reklamy. Následně rozebírám pojmy genderového stereotypu a typy žen, které jsou zobrazovány v reklamě. Praktická …moreAbstract:
This thesis deals with the role of women in advertising, the practical part is focused exclusively on billboards. Theoretical part provides a brief overview of portrayal woman in advertising, explanation of the terms regulation and self-regulation, deals with topic focused to emotions in advertising. Next part of thesis analyze terms of gender stereotypes and types of women displayed in advertisings …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 7. 2015
Accessible from:: 3. 7. 2015
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Tereza Kimplová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HEINICH, Tereza. Role ženy v reklamě - bilboardy. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.7.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 7. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / 3-vkz-vv-12
Theses on a related topic
-
Role žen v oblasti sound art v kontextu Skandinávie
Anna Kubátová -
Role žen v teroristických organizacích
Karolína Jůzová -
Žena v islámské společnosti: Vybrané aspekty postavení ženy v Turecku a Saúdské Arábii
Nikol Vítková -
Role porodní asistentky v podpoře partnera ženy v období těhotenství, porodu a šestinedělí
Tereza ČEJKOVÁ -
Vnímání role žen v předních vedoucích pozicích a jejich využití marketingových nástrojů
Helena Davis -
Postavení žen v Athénách v klasickém období
Kateřina Bublová -
Role závazku v partnerských vztazích mladých dospělých žen
Pavla Zelenáková -
Role mentoringu v rozvoji vůdčích dovedností žen v podnikání
Vladislava Mertcalova