Tereza HEINICH

Bakalářská práce

Role ženy v reklamě - bilboardy

The role of women in advertising - billboards
Anotace:
Tato práce se věnuje roli ženy v reklamě, kdy v praktické části je zaměřena výhradně na billboardy. Teoretická část přináší stručný přehled zobrazování žen v reklamě, dále pak samotnou reklamou, co znamenají pojmy regulace a samoregulace, věnuji se tématu, které se zabývá emocemi v rámci reklamy. Následně rozebírám pojmy genderového stereotypu a typy žen, které jsou zobrazovány v reklamě. Praktická …více
Abstract:
This thesis deals with the role of women in advertising, the practical part is focused exclusively on billboards. Theoretical part provides a brief overview of portrayal woman in advertising, explanation of the terms regulation and self-regulation, deals with topic focused to emotions in advertising. Next part of thesis analyze terms of gender stereotypes and types of women displayed in advertisings …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2015
Zveřejnit od: 3. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tereza Kimplová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HEINICH, Tereza. Role ženy v reklamě - bilboardy. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.7.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 7. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / výchova ke zdraví - výtvarná výchova (negarantovaný rozvrh)