Tereza HEINICH
Bakalářská práce
Role ženy v reklamě - bilboardy
The role of women in advertising - billboards
Anotace:
Tato práce se věnuje roli ženy v reklamě, kdy v praktické části je zaměřena výhradně na billboardy. Teoretická část přináší stručný přehled zobrazování žen v reklamě, dále pak samotnou reklamou, co znamenají pojmy regulace a samoregulace, věnuji se tématu, které se zabývá emocemi v rámci reklamy. Následně rozebírám pojmy genderového stereotypu a typy žen, které jsou zobrazovány v reklamě. Praktická …víceAbstract:
This thesis deals with the role of women in advertising, the practical part is focused exclusively on billboards. Theoretical part provides a brief overview of portrayal woman in advertising, explanation of the terms regulation and self-regulation, deals with topic focused to emotions in advertising. Next part of thesis analyze terms of gender stereotypes and types of women displayed in advertisings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2015
Zveřejnit od: 3. 7. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Tereza Kimplová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HEINICH, Tereza. Role ženy v reklamě - bilboardy. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.7.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 7. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / výchova ke zdraví - výtvarná výchova (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Role žen v oblasti sound art v kontextu Skandinávie
Anna Kubátová -
Role žen v teroristických organizacích
Karolína Jůzová -
Žena v islámské společnosti: Vybrané aspekty postavení ženy v Turecku a Saúdské Arábii
Nikol Vítková -
Role porodní asistentky v podpoře partnera ženy v období těhotenství, porodu a šestinedělí
Tereza ČEJKOVÁ -
Vnímání role žen v předních vedoucích pozicích a jejich využití marketingových nástrojů
Helena Davis -
Postavení žen v Athénách v klasickém období
Kateřina Bublová -
Role závazku v partnerských vztazích mladých dospělých žen
Pavla Zelenáková -
Role mentoringu v rozvoji vůdčích dovedností žen v podnikání
Vladislava Mertcalova