Factors Affecting Pronunciation Learning – Jiří BUREŠ
Jiří BUREŠ
Bakalářská práce
Factors Affecting Pronunciation Learning
Factors Affecting Pronunciation Learning
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na rozličné faktory ovlivňující učení se anglické výslovnosti u rodilých mluvčích i u studentů, pro něž je angličtina druhým jazykem, a vyhodnocuje rozdíly a podobnosti mezi těmito skupinami. Zkoumány jsou také poruchy řeči a další vnitřní i vnější faktory. Praktická část se pak soustředí na české studenty angličtiny - formuluje hypotézy, jaké chyby pravděpodobně budou …víceAbstract:
This bachelor thesis discusses various factors affecting how native speakers and foreign learners learn English pronunciation, assessing the differences and similarities between these groups. Speech disorders and other internal and external factors are also analysed. The practical part focuses on Czech learners of English, proposing hypotheses as to what mistakes are likely to occur and testing these …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucie Bártová Vopravilová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUREŠ, Jiří. Factors Affecting Pronunciation Learning. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Využití překladu ve výuce angličtiny jako druhého jazyka
Kateřina DOČEKALOVÁ -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Lingvistické prvky Angličtiny jako druhého jazyka: Průzkum rodilých mluvčích Německého jazyka
Caroline OTTOVÁ -
Lingvistické prvky angličtiny jako druhého jazyka v Nizozemí: Průzkum mezi Nizozemskými mluvčími
Petr ŠTĚPNIČKA -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Angličtina jako mezinárodní jazyk. Angličtina jako zdroj výpůjček pro ostatní jazyky.
Alena SCHREINEROVÁ -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík