Jiří BUREŠ
Bachelor's thesis
Factors Affecting Pronunciation Learning
Factors Affecting Pronunciation Learning
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na rozličné faktory ovlivňující učení se anglické výslovnosti u rodilých mluvčích i u studentů, pro něž je angličtina druhým jazykem, a vyhodnocuje rozdíly a podobnosti mezi těmito skupinami. Zkoumány jsou také poruchy řeči a další vnitřní i vnější faktory. Praktická část se pak soustředí na české studenty angličtiny - formuluje hypotézy, jaké chyby pravděpodobně budou …moreAbstract:
This bachelor thesis discusses various factors affecting how native speakers and foreign learners learn English pronunciation, assessing the differences and similarities between these groups. Speech disorders and other internal and external factors are also analysed. The practical part focuses on Czech learners of English, proposing hypotheses as to what mistakes are likely to occur and testing these …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Lucie Bártová Vopravilová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BUREŠ, Jiří. Factors Affecting Pronunciation Learning. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / English Language and Literature
Theses on a related topic
-
Využití překladu ve výuce angličtiny jako druhého jazyka
Kateřina DOČEKALOVÁ -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Lingvistické prvky Angličtiny jako druhého jazyka: Průzkum rodilých mluvčích Německého jazyka
Caroline OTTOVÁ -
Lingvistické prvky angličtiny jako druhého jazyka v Nizozemí: Průzkum mezi Nizozemskými mluvčími
Petr ŠTĚPNIČKA -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Angličtina jako mezinárodní jazyk. Angličtina jako zdroj výpůjček pro ostatní jazyky.
Alena SCHREINEROVÁ -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík