Využití projektové metody v mateřské škole ve vztahu k polytechnické výchově – Bc. Miluše ŠTERCLOVÁ
Bc. Miluše ŠTERCLOVÁ
Master's thesis
Využití projektové metody v mateřské škole ve vztahu k polytechnické výchově
Project´s metod utilization in kindergarten/nursery school concerning polytechnic
Abstract:
V diplomové práci jsem se zabývala využitím projektové metody v mateřské škole ve vztahu k polytechnické výchově. Praktická část je projektování vzdělávacích postupů, založených na aktivní účasti dětí, na jejich zájmu o spolupráci, na vlastním poznávání a objevování a praktická ukázka s dětmi.Abstract:
In my dissertation I dealt with an application of project method in nursery in relation to polytechnic education. The practical part analyses creation of educational processes which are based on children´s activities, their interest to cooperate and also on their own experience and knowledge.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Miroslav Janu, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTERCLOVÁ, Miluše. \textit{Využití projektové metody v mateřské škole ve vztahu k polytechnické výchově}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/t712g6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTERCLOVÁ, Miluše. Využití projektové metody v mateřské škole ve vztahu k polytechnické výchově. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Pedagogy / Pedagogy - public administration
Theses on a related topic
-
Projektová metoda v polytechnické a environmentální výchově v MŠ
Jana HEŘMÁNKOVÁ -
Metoda dobrého startu jako prevence deficitů dílčích funkcí
Eva Gregorová -
Hipoterapie jako podpůrná metoda u dítěte s Downovým syndromem
Gabriella Černochová -
Bilingvální metoda u dětí se sluchovým postižením v předškolním věku
Petra Zárubová -
Dramatická výchova jako metoda práce v mateřské škole u dětí s opožděným vývojem řeči
Václava Vališíková -
Předškolní výuka anglického jazyka: Metoda Helen Doron
Hana Schejbalová -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights