Kladení otázek jako efektivní strategie ke zlepšení čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka – Alexandra Juhosová
Alexandra Juhosová
Diplomová práce
Kladení otázek jako efektivní strategie ke zlepšení čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka
Questioning as an effective strategy for improving reading comprehension in EFL classes
Abstract:
The aim of this thesis was to verify the hypothesis that using appropriately chosen, formulated and sequenced questions that fit particular learning situations can involve the learners into the reading process effectively and help them better understand a text. The project was designed and afterwards administered to eighth grade pupils of the English classes at the elementary school of Kynšperk nad …víceAbstract:
Cílem této práce bylo ověřit hypotézu, že pomocí vhodně zvolené, vhodně formulované a zároveň vhodně zařazené otázky, která odpovídá konkrétní výukové situaci, mohou být žáci efektivněji zapojeni do procesu čtení a zároveň tak lépe porozumět textu. Projekt byl navržen a následně testován v osmém ročníku základní školy v Kynšperku nad Ohří během hodin anglického jazyka. Projekt se skládal ze tří různých …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: PaedDr. Zuzana Šaffková, CSc., M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JUHOSOVÁ, Alexandra. \textit{Kladení otázek jako efektivní strategie ke zlepšení čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/t78269/.
Jak správně citovat práci
Juhosová, Alexandra. Kladení otázek jako efektivní strategie ke zlepšení čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka. Liberec, 2012. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / občanská nauka-anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace Bloomovy taxonomie ve tvorbě geografických učebních úloh na 1. stupni ZŠ
Žaneta HEJNOVÁ -
Využití revidované Bloomovy taxonomie pro rozvoj HOCS (Higher Order Cognitive Skills - kognitivních úrovní vyššího řádu) v ekonomickém vzdělávání
Dana Kolářová -
Didaktické hry ve výuce zeměpisu cílené na vyšší úrovně kognitivních cílů Bloomovy taxonomie
Kateřina JANDOVÁ -
Evaluace očekávaných výstupů 3.etapy vzdělávacího oboru přírodopis s využitím Bloomovy taxonomie
Zdeňka PETROVÁ -
Výuka elementárního čtení metodou Sfumato v expoziční fázi
Miroslava Pavlíčková -
Výuka čtení žáků s dyslexií ve 2. a 3. ročníku základních škol v hlavním vzdělávacím proudu
František Pažourek -
Výuka počátečního čtení a psaní u žáků s poruchami autistického spektra
Petra Hrabučáková -
Přístupy k výuce čtení v prvním období základního vzdělávání v České republice a Anglii
Jana Kotoučková