Analýza spotrebiteľského správania na trhu spotrebičov pre ženskú vlasovú starostlivosť v Českej republike – Tatiana Malá
Tatiana Malá
Diplomová práce
Analýza spotrebiteľského správania na trhu spotrebičov pre ženskú vlasovú starostlivosť v Českej republike
Analýza spotřebitelského chování na trhu spotřebičů pro ženskou vlasovou péči v České republice
Anotace:
Cílem této práce je analýza trhu spotřebičů určených pro ženskou vlasovou péči v České republice a zhodnocení vnímání značky Rowenta na tomto trhu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část popisuje obecné poznatky dané problematiky a je zaměřena na spotřebitelské chování, psychologické a sociální faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele. V úvodu praktické části jsou představeni hlavní …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyse the women hair appliances market in the Czech republic and to evaluate the perception of the brand Rowenta. The thesis is divided into two main parts. The theoretical parts describes general knowledge of the topic with focus on consumer behavior, psychological and social factors affecting consumer buying process. At the beginning of the practical part, the main competitors …víceAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je analýza trhu spotrebičov určených pre ženskú vlasovú starostlivosť v Českej republike a zhodnotenie vnímania značky Rowenta na tomto trhu. Práca je rozdelená do dvoch častí. Teoretická časť popisuje všeobecné poznatky danej problematiky a je zameraná na spotrebiteľské chovanie, psychologické a sociálne faktory ovplyvňujúce nákupný proces spotrebiteľa. V úvode praktickej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69353
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Pavlína Vacková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69353
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spotrebitelské chovanie arabskej klientely v prostredí hotela
Simona Hricaková -
Zelený marketing v potravinárstve a jeho vplyv na spotrebiteľské chovanie generácie Z na území Českej republiky
Veronika Lazúrová -
Vývoj Influencer marketingu a jeho vplyv na spotrebiteľské chovanie
Alexander Adam -
Spotrebiteľské chovanie na trhu dekoratívnej kozmetiky
Veronika Lišková -
Vplyv značky na vnímanie kvality a chovanie spotrbiteľov
Lívia Kovács -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Analýza nákupního chování na trhu internetových služeb
Jozef Mikula -
Typologie chování zákazníků na trhu cestvního ruchu
Eva Hvizdová