Albert Kincl

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikační strategie společnosti Alza a.s.

Analysis of the Marketing Communication Strategy of the company Alza a.s.
Anotace:
Diplomová práce v úvodní části specifikuje teoretická východiska a principy komunikačních nástrojů a představuje stěžejní zásady efektivního fungování marketingové komunikace. V návaznosti na teoretické poznatky konkretizuje komunikační strategii společnosti Alza.cz a.s., která je v čele eCommerce pro Českou a Slovenskou republiku. Za přispění hloubkového rozhovoru s marketingovým vedením tato práce …více
Abstract:
In the introductory part, the diploma thesis specifies the theoretical basis and the principles of the communication tools and presents the fundamental principles of effective functioning of marketing communication. Following the theoretical knowledge, the thesis specifies in detail the communication strategy of Alza.cz a.s., which is the lead company of eCommerce of the Czech and Slovak Republic. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2020
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Dagmar Borovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78784