Analýza marketingové komunikační strategie společnosti Alza a.s. – Albert Kincl
Albert Kincl
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikační strategie společnosti Alza a.s.
Analysis of the Marketing Communication Strategy of the company Alza a.s.
Anotace:
Diplomová práce v úvodní části specifikuje teoretická východiska a principy komunikačních nástrojů a představuje stěžejní zásady efektivního fungování marketingové komunikace. V návaznosti na teoretické poznatky konkretizuje komunikační strategii společnosti Alza.cz a.s., která je v čele eCommerce pro Českou a Slovenskou republiku. Za přispění hloubkového rozhovoru s marketingovým vedením tato práce …víceAbstract:
In the introductory part, the diploma thesis specifies the theoretical basis and the principles of the communication tools and presents the fundamental principles of effective functioning of marketing communication. Following the theoretical knowledge, the thesis specifies in detail the communication strategy of Alza.cz a.s., which is the lead company of eCommerce of the Czech and Slovak Republic. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78784
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2020
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Dagmar Borovská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78784
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová