Marketingová komunikace projektu Vítání prváků UTB 2018 – Iveta Valentová
Iveta Valentová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace projektu Vítání prváků UTB 2018
Marketing Communication of the Project Vítání prváků UTB 2018
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací projektu Vítání prváků UTB 2018. V teoretické části je nejprve definován pojem event z obecného hlediska. Na něj navazuje charakteristika hudebního eventu, následně je rozebrán marketing hudebních eventů a z něj vycházející marketingový a komunikační mix. V praktické části jsou poznatky z teoretické části práce aplikovány formou analýzy na event Vítání …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the marketing communication of the project Vitani prvaku UTB 2018. In the theoretical part, the term event from a general point of view is first defined. It is followed by the characteristics of a music event, then the marketing of music events and the resulting marketing and communication mix is analyzed in more detail. In the practical part, the findings from theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Valentová, Iveta. Marketingová komunikace projektu Vítání prváků UTB 2018. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace projektu Vítání prváků UTB 2018
Iveta Valentová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová