Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost – Bc. Oliver Holman
Bc. Oliver Holman
Diplomová práce
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience
Anotace:
Práce si stanovuje za cíl identifikaci hlavních činitelů, které jsou v současnosti považovány za pilíře kreativního přístupu ke konceptu reklamních kampaní, jeho naplnění je zakotveno do zodpovězení dvou výzkumných otázek. Jaké jsou hlavní pilíře kreativního přístupu k tvorbě reklamní kampaně? Jaké charakteristiky má reklamní kampaň, kterou spotřebitelé vnímají jako kreativní? Práce je svojí povahou …víceAbstract:
The aim of the thesis is to identify the main factors that are currently considered to be the pillars of a creative approach to the concept of advertising campaigns. What are the main pillars of a creative approach to creating an advertising campaign? What are the characteristics of an advertising campaign that consumers perceive as creative? The work is by its nature theoretical and practical. Its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uqg0v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a optimalizace procesů projektového řízení v marketingové agentuře
Eva Kopečná -
ANALÝZA MARKETINGOVÉ STRATEGIE FOTBALOVÉHO KLUBU PSG.FR
Valeriia Andreeva -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci
Zdeňka Eichlerová -
Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix
Soňa Danihelová -
Návrh komunikační strategie pro vybraný autobazar v ČR
Josef Steinz -
Návrh strategie komunikačního mixu a fundraisingu pro neziskovou organizaci Nadační fond IT People
Alexandra Belingerová -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář