Bc. Oliver Holman

Master's thesis

Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost

Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience
Abstract:
Práce si stanovuje za cíl identifikaci hlavních činitelů, které jsou v současnosti považovány za pilíře kreativního přístupu ke konceptu reklamních kampaní, jeho naplnění je zakotveno do zodpovězení dvou výzkumných otázek. Jaké jsou hlavní pilíře kreativního přístupu k tvorbě reklamní kampaně? Jaké charakteristiky má reklamní kampaň, kterou spotřebitelé vnímají jako kreativní? Práce je svojí povahou …more
Abstract:
The aim of the thesis is to identify the main factors that are currently considered to be the pillars of a creative approach to the concept of advertising campaigns. What are the main pillars of a creative approach to creating an advertising campaign? What are the characteristics of an advertising campaign that consumers perceive as creative? The work is by its nature theoretical and practical. Its …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2020
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ilona Toufarová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní