Marketingová strategie vybraného podniku – Ing. Antonín Mareš
Ing. Antonín Mareš
Diplomová práce
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing strategy of a chosen company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Vibratek CZ, s.r.o., sídlící v Proboštově u Teplic, která podniká v oboru technické diagnostiky. Cílem této diplomové práce je zhodnocení současné marketingové strategie na základě marketingového výzkumu, analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a SWOT analýzy a následné doporučení, respektive návrh opatření vedoucích k aktualizaci zmíněné …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing strategies of the company Vibratek CZ, s.r.o., situated in Proboštov u Teplic, which operates in the field of technical diagnostics. The aim of this thesis is to evaluate the current marketing strategy based on marketing research, analysis of external and internal environment and SWOT analysis and subsequent recommendations, or a proposal for measures to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Pitrová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of reduplication in translations of the Dream in the Red Chamber
Kristýna Červinková -
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Economic analysis of BP company
Zhu Cheng -
Strategic analysis of Mercedes Benz AG: The electric vehicles' EQ category
Michela Galetti
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
29. 3. 2022