Ing. Antonín Mareš

Diplomová práce

Marketingová strategie vybraného podniku

Marketing strategy of a chosen company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Vibratek CZ, s.r.o., sídlící v Proboštově u Teplic, která podniká v oboru technické diagnostiky. Cílem této diplomové práce je zhodnocení současné marketingové strategie na základě marketingového výzkumu, analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a SWOT analýzy a následné doporučení, respektive návrh opatření vedoucích k aktualizaci zmíněné …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the marketing strategies of the company Vibratek CZ, s.r.o., situated in Proboštov u Teplic, which operates in the field of technical diagnostics. The aim of this thesis is to evaluate the current marketing strategy based on marketing research, analysis of external and internal environment and SWOT analysis and subsequent recommendations, or a proposal for measures to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jana Pitrová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.