Bc. Petra Krchová

Bakalářská práce

Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku

Anotace:
Marketingový mix je velice důležitý pro každý podnik, jelikož je jeho nedílnou součástí. Tento pojem obsahuje 4 hlavní nástroje neboli složky. Jedná se o produkt, cenu, distribuci a marketingovou komunikaci. Cílem bakalářské práce je přiblížit tyto 4 hlavní nástroje aplikované přímo na konkrétní podnik, kterým je česká společnost Nábytek VASA spol. s r.o. se sídlem v Táboře. Celá práce se skládá ze …více
Abstract:
Marketing mix is very important for every company, because is its integral part. This term includes four main tools or components. These are product, price, distribution and marketing communication. The aim of this bachelor work is approximated 4 main tools applied directly to a specific company, which is a Czech company Furniture VASA Ltd. based in Tabor. The entire work consists of two main parts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích