Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku – Bc. Petra Krchová
Bc. Petra Krchová
Bakalářská práce
Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku
Anotace:
Marketingový mix je velice důležitý pro každý podnik, jelikož je jeho nedílnou součástí. Tento pojem obsahuje 4 hlavní nástroje neboli složky. Jedná se o produkt, cenu, distribuci a marketingovou komunikaci. Cílem bakalářské práce je přiblížit tyto 4 hlavní nástroje aplikované přímo na konkrétní podnik, kterým je česká společnost Nábytek VASA spol. s r.o. se sídlem v Táboře. Celá práce se skládá ze …víceAbstract:
Marketing mix is very important for every company, because is its integral part. This term includes four main tools or components. These are product, price, distribution and marketing communication. The aim of this bachelor work is approximated 4 main tools applied directly to a specific company, which is a Czech company Furniture VASA Ltd. based in Tabor. The entire work consists of two main parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ze3cs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková