Marketingová strategie společnosti Škoda auto a.s. na ruském trhu. – Yulia Naumenko
Yulia Naumenko
Master's thesis
Marketingová strategie společnosti Škoda auto a.s. na ruském trhu.
Marketing strategy of Škoda auto a.s. in the Russian market
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingovou strategii společnosti Škoda auto na ruském trhu s osobními automobily a zhodnotit vnímání značky ruskými motoristy na základě analýzy aktivit na ruském trhu před únorem 2022 a výsledků vlastního terénního dotazníkového šetření. První část práce obsahuje teoretický přehled o marketingu, jeho podstatě a nových trendech. Dále zkoumá marketingové strategie …moreAbstract:
The objective of the master's thesis is to present the marketing strategy of Škoda auto in the Russian passenger car market and to evaluate the perception of the brand by Russian motorists based on the analysis of its marketing activities in the Russian market before February 2022 and the results of primary field research. The first part of the thesis contains a theoretical overview of marketing, its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88231
Thesis defence
- Date of defence: 11. 1. 2023
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Přemysl Průša
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88231
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Marketingová strategie společnosti Automobili Lamborghini S.p.A.
Nela Kouřilová -
Marketingová strategie ve vybraném oboru podnikání
Dušan Pospěch -
Marketingová strategie vybrané firmy
Ankhilsarnai Altanbalová -
Marketingová strategie automobilového prodejce
Iveta REITINGEROVÁ -
Marketingová strategie značky Ford na českém trhu
Veronika Kliská -
Implementations of Industry 4.0 in the German automotive industry
Felix Alexander Knigge -
Use of modern performance measures in the automotive industry
Sanjeev K C