Marketingová strategie společnosti Škoda auto a.s. na ruském trhu. – Yulia Naumenko
Yulia Naumenko
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti Škoda auto a.s. na ruském trhu.
Marketing strategy of Škoda auto a.s. in the Russian market
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingovou strategii společnosti Škoda auto na ruském trhu s osobními automobily a zhodnotit vnímání značky ruskými motoristy na základě analýzy aktivit na ruském trhu před únorem 2022 a výsledků vlastního terénního dotazníkového šetření. První část práce obsahuje teoretický přehled o marketingu, jeho podstatě a nových trendech. Dále zkoumá marketingové strategie …víceAbstract:
The objective of the master's thesis is to present the marketing strategy of Škoda auto in the Russian passenger car market and to evaluate the perception of the brand by Russian motorists based on the analysis of its marketing activities in the Russian market before February 2022 and the results of primary field research. The first part of the thesis contains a theoretical overview of marketing, its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88231
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2023
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88231
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Marketingová strategie společnosti Automobili Lamborghini S.p.A.
Nela Kouřilová -
Marketingová strategie ve vybraném oboru podnikání
Dušan Pospěch -
Marketingová strategie vybrané firmy
Ankhilsarnai Altanbalová -
Marketingová strategie automobilového prodejce
Iveta REITINGEROVÁ -
Marketingová strategie značky Ford na českém trhu
Veronika Kliská -
Implementations of Industry 4.0 in the German automotive industry
Felix Alexander Knigge -
Use of modern performance measures in the automotive industry
Sanjeev K C