Produkce a marketingová komunikace hudební skupiny – Ondřej Pexa
Ondřej Pexa
Bakalářská práce
Produkce a marketingová komunikace hudební skupiny
Production and marketing communication of a music band
Anotace:
Marketing je v posledních desetiletích nedílnou součástí našich životů, i když si to mnohdy ani neuvědomujeme. Vyskytuje se samozřejmě i v umění a kultuře. Každý subjekt, který chce uspět a být lepší než konkurence, by měl mít rozvrženou vhodnou marketingovou komunikaci. V této práci se jedná a marketingovou komunikaci v hudebním průmyslu. Postupně jsou představeny hlavní marketingové nástroje a následně …víceAbstract:
Even though we migh not realize, marketing has become an indvisible part of our lives over last few decades. It also appears in art and culture. Every subject, that wants to be succesful and better than competition, should have layed out suitable marketing communications. This thesis deals with mareketing communication in music industry. Main marketing tools are introduced progresivelly. Afterwards …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57573
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Olga Dvořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57573
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Webová komunikace hudební skupiny
Jan Talaša