Vliv nakupování online a v kamenných prodejnách na plýtvání potravinami – Bc. Eliška Kočí
Bc. Eliška Kočí
Master's thesis
Vliv nakupování online a v kamenných prodejnách na plýtvání potravinami
The Influence of Shopping Online and in a Brick-and-Mortar Shop on Food Waste
Abstract:
Kočí, E. Vliv nakupování online a v kamenných prodejnách na plýtvání potravinami. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Cílem této diplomové práce je popsat chování spotřebitele při nákupu online a v kamenných prodejnách a určit jeho postoj k problematice plýtvání potravinami. Na základě poznatků z primárních a sekundárních dat, která budou zjištěna mimo jiné dotazníkovým šetřením …moreAbstract:
Kočí, E. The Influence of Shopping Online and in a Brick-and-Mortar Shop on Food Waste. Diploma Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2022. The aim of this thesis is to describe the behaviour of consumers when shopping online and in brick-and-mortar stores and to determine their attitude to the issue of food waste. Recommendations for companies dealing with this issue and waste management will be …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 12. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
- Reader: Martina Morávková, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOČÍ, Eliška. \textit{Vliv nakupování online a~v~kamenných prodejnách na plýtvání potravinami}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/t9lt5f/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Commercial Communications
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Polina Vashchenko -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Michaela Jirásková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Anna Přibylová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Jan Kalous -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová