Vytvoření osobní značky na Instagramu se zaměřením na knihy – Petra Daňková
Petra Daňková
Bakalářská práce
Vytvoření osobní značky na Instagramu se zaměřením na knihy
Creating a personal brand on Instagram with a focus on books
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě odborné literatury připravit teoretický přehled o značce a základech marketingu na Instagramu. Poté v analytické části vytvořit analýzy se zaměřením na danou značku, které se využijí v návrhové části. V návrhové části zpracovat postup vytvoření Instagramového profilu a popsat co udělat pro jeho úspěšnost. Celá práce se zaměřuje na trh s knihami. Hlavním cílem je …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is based on the literature to prepare a theoretical overview of the brand and the basics of marketing on Instagram. Then, in the analytical part, create analyzes focusing on the brand, which will be used in the design part. In the design part, process the process of creating an instagram profile and describe what to do for its success. The whole work focuses more on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Klára Mouchová, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategizing of Personal Branding Start-Ups
Aneliya Bugubayeva -
Person as a Brand
Pavel Fridrich -
The current status of reading paper books vs. electronic books
Kristýna Mrázová -
Cenzura v českých knihovnách se zaměřením na challenged books
Martina Vojáčková