Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita – Michaela Bernátová
Michaela Bernátová
Bakalářská práce
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
Obal jako součást corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá obaly a jejich důležitostí ve vnímání spotřebitelů. Jejím cílem je analyzovat obaly a poukázat na jejich sílu jakou umí ovlivnit nákupní rozhodnutí. Součástí práce je i analýza produktu Horalky slovenské značky Sedita. První polovina se zabývá teoretickými pojmy souvisejícími s danou problematikou. Jednotlivé kapitoly definují pojmy jako marketing, značka, branding. …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with packaging and its importance in consumer perception. Its aim is to analyse the packaging and point out their strength by which they can influence the purchasing decision. Part of the thesis is also the analysis of the product Horalky of the Slovak brand Sedita. The first half deals with theoretical concepts related to the issue. Individual chapters define terms such …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá obalmi a ich dôležitosťou vo vnímaní spotrebiteľov. Jej cieľom je analyzovať obaly a poukázať na ich silu akou vedia ovplyvniť nákupné rozhodnutie. Súčasťou práce je aj analýza produktu Horalky slovenskej značky Sedita. Prvá polovica sa zaoberá teoretickými pojmami súvisiacimi s danou problematikou. Jednotlivé kapitoly definujú pojmy ako marketing, značka, branding …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík
- Oponent: Miroslav Roubíček, MgA.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc
Název
Vložil
Vloženo
Práva