Porovnání vybraných firem MSP z marketingového a finančního pohledu – Bc. Michaela Drobná
Bc. Michaela Drobná
Bachelor's thesis
Porovnání vybraných firem MSP z marketingového a finančního pohledu
Comparison of Selected Companies SME from Marketing and Financial View
Abstract:
Cílem bakalářské práce pod názvem „Porovnání vybraných firem MSP z marketingového a finančního pohledu“ je přiblížit problematiku marketingového a finančního řízení v oblasti agenturního zaměstnávání. Teoretické znalosti jsou následně zasazeny do praktické části této práce a to v podobě vzájemného porovnání třech agentur práce. Bakalářská práce analyzuje a porovnává vybrané firmy ADECCO spol. s r.o …moreAbstract:
Aim of this bachelor work called „Comparison of the Selected Firms MSP from Marketing and Financial Aspects“ is to elucidate problems of marketing and financial management in the field of staffing recruitment. Theoretical knowledge is consequentially settled into practical part of this work in the form of mutual comparison of the three staffing agencies. This work analyses and compares the selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/s30u9/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: doc. Ing. Theodor Beran, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DROBNÁ, Michaela. \textit{Porovnání vybraných firem MSP z marketingového a finančního pohledu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2014. Available from: https://theses.cz/id/ta2ot8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Small and Medium Enterprises Management
Theses on a related topic
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak -
Komparace marketingové strategie VŠFS, o.p.s., a UK Praha
Eva Krulišová -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix ve finančních službách
Monika Horčíková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova