Influenceři na socialních sítích a jejich využití v oblasti marketingu – Sara Jandreska
Sara Jandreska
Bakalářská práce
Influenceři na socialních sítích a jejich využití v oblasti marketingu
Influencers on social media and their utilisation in marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá influencer marketingem a jeho využití na sociálních sítích. Jejím cílem je prozkoumat chování influencera v oblasti influencer marketingu na sociálních sítích z pohledu influencera i z pohledu sledujících. Teoretická část této práce se zabývá jednotlivými pojmy marketingu a jejich definicemi. Praktická část poté analyzuje kampaň konkrétní značky a následně zkoumá influencer …víceAbstract:
This bachelor thesis is about influencer marketing utilisation on social media. The aim of this work is to explore influencers’ behaviour in the influencer marketing area on social media from both the influencers’ and the followers’ point of view. The theoretical part of this work is about various marketing terms and their definition. The practical part of this work then analyzes a campaign of one …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sedláček
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova