Komunikační strategie Pepsico cz – Daniela Nguyenová
Daniela Nguyenová
Bakalářská práce
Komunikační strategie Pepsico cz
Communication strategy of Pepsico cz
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikační strategie společnosti PepsiCo na území České republiky. Hlavním cílem bakalářské práce je zanalyzovat, zhodnotit a navrhnout možná doporučení do budoucna pro konkrétní kampaň pro řadu vod Toma Natura. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy marketingu, vymezen rozdíl marketingových a komerčních komunikací, popsány jednotlivé fáze vytvoření kampaně …víceAbstract:
The bachelor thesis analyses the communication strategy of the Pepsico company in the Czech republic. The goal of this thesis is to analyse, evaluate and suggest possible recommendations for a specific campaign for the water Toma Natura. The theoretical part of the thesis explains the meaning of marketing, defines the difference of marketing communications and commercial communications, describes phases …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30699
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Rostislav Slavíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30699
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group
Thi Ngoc Diep Nguyen -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Lenka Grundová -
Komunikační mix společnosti UNIFER alfa a.s. z hlediska využívání nových médií
Gabriela Mičková