Principy zeleného marketingu v konkrétním podniku – Michal Štengl
Michal Štengl
Bachelor's thesis
Principy zeleného marketingu v konkrétním podniku
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza zavedených principů zeleného marketingu v konkrétním podniku, jejich následné zhodnocení a případné doporučení na zlepšení v oblastech, kde je možnost určitého zlepšení. Analyzovaná společnost je výrobní podnik LUGI s.r.o., zabývající se zakázkovou výrobou dřevěného nábytku a jeho designu. V teoretické části nejprve uvádím základním pojmy ve vztahu k zelenému …moreAbstract:
The major goal of my bachelor thesis is the analysis of common principles of green marketing in a specific business, their rating, finding potential gaps and improvements where it may be applicable. The company analyzed is the manufacturing company LUGI s.r.o., which is a producer of a custom made wood furniture and its design. In the theoretical part of my work I go through basic concepts and terminology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 8. 2016
Identifier:
http://theses.cz/id/tcc1ev/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2016
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTENGL, Michal. \textit{Principy zeleného marketingu v konkrétním podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2016. Available from: https://theses.cz/id/tcc1ev/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost nadnárodních společností v kontextu nefinančního reportingu
Jan Horňák -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Marek Svatoň -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Tomáš Lacina -
Společenská odpovědnost bank v ČR
Romana Hrušková -
Společenská odpovědnost obchodních řetězců v ČR
Jolana Müllerová -
Společenská odpovědnost firem ve vybraném regionu
Eva Žvátorová -
Green marketing
Michael Lerch -
Zelený marketing v potravinárstve a jeho vplyv na spotrebiteľské chovanie generácie Z na území Českej republiky
Veronika Lazúrová