Validace marketingové komunikace značky Studentská pečeť na mladých lidech – Simon Bornev
Simon Bornev
Bachelor's thesis
Validace marketingové komunikace značky Studentská pečeť na mladých lidech
Validation of the marketing communication of the brand Studentská Pečeť for a young target group
Abstract:
Daná bakalářské práce se zabývá otestováním efektivnosti marketingové komunikace FMCG značky cukrovinkových výrobků Studentská pečeť na cílové skupině 18–29 let. Cílem je ověřit vhodnost marketingové komunikace značky po změně positioningu pro stanovenou cílovou skupinu a navrhnout doporučení pro vylepšení komunikace. V první části práce jsou probrány teoretické poznatky o marketingovém výzkumu, marketingové …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with testing the effectiveness of the marketing communication of the FMCG confectionary brand Studentská pečeť for the target group of 18–29 years old. The goal is to verify the suitability of the brand's marketing communication for the specified target group after the change of positioning and to propose recommendations for improving the marketing communication. In the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90918
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2023
- Supervisor: Alžbeta Gburíková
- Reader: Barbora Rešovská
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90918
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová