Validace marketingové komunikace značky Studentská pečeť na mladých lidech – Simon Bornev
Simon Bornev
Bachelor's thesis
Validace marketingové komunikace značky Studentská pečeť na mladých lidech
Validation of the marketing communication of the brand Studentská Pečeť for a young target group
Anotácia:
Daná bakalářské práce se zabývá otestováním efektivnosti marketingové komunikace FMCG značky cukrovinkových výrobků Studentská pečeť na cílové skupině 18–29 let. Cílem je ověřit vhodnost marketingové komunikace značky po změně positioningu pro stanovenou cílovou skupinu a navrhnout doporučení pro vylepšení komunikace. V první části práce jsou probrány teoretické poznatky o marketingovém výzkumu, marketingové …viacAbstract:
This bachelor's thesis deals with testing the effectiveness of the marketing communication of the FMCG confectionary brand Studentská pečeť for the target group of 18–29 years old. The goal is to verify the suitability of the brand's marketing communication for the specified target group after the change of positioning and to propose recommendations for improving the marketing communication. In the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90918
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2023
- Vedúci: Alžbeta Gburíková
- Oponent: Barbora Rešovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90918
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová