Marie Vrbková

Bachelor's thesis

Online marketing společnosti SlouFlou

Online Marketing of SlouFlou
Abstract:
Cílem práce je sestavit strategii online marketingu pro společnost SlouFlou. V teoretické části se práce zabývá definicí a teorií online marketingu a jeho významu v marketingovém mixu. Praktická část zhodnocuje současný stav a obsahuje sestavení strategie, za pomoci využití teoretických informací z předchozí části práce tak, aby se online marketing stal nástrojem plnění cílů společnosti.
Abstract:
Aim of this bachelor thesis is to analyze the current state of online marketing communication of a selected company and to suggest changes to the use of online marketing channels currently in use as well as propose new channels. The first part of the thesis contains a theoretical literature review which centers around marketing mix and marketing communication. The section goes into detail regarding …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michal Vrtiška
  • Reader: Adam Polášek, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON