Marketingová komunikace kosmetického studia na sociálních sítích – Sofie Ciprijánová
Sofie Ciprijánová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace kosmetického studia na sociálních sítích
Marketing Communication of a Cosmetic Studio on Social Networks
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje návrhu, realizaci a vyhodnocení marketingové kampaně pro kosmetické studio Lucie Ciprijánová na sociálních sítích. V teoretické části je věnovaná pozornost marketingu, a to především online marketingu na sociálních sítích, dále také marketingovým strategiím a kampaním. V praktické části je nejprve vyhodnocen současný stav marketingové komunikace studia a na základně toho …moreAbstract:
The bachelor's thesis is devoted to the design, implementation and evaluation of a marketing campaign for the Lucie Ciprijánová cosmetic studio on social networks. In the theoretical part, there are basic concepts of marketing explained, especially focused on online marketing on social networks. There are also descriped marketing strategies and campaigns. In the practical part, the current state of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Reader: Monika Košuličová, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CIPRIJÁNOVÁ, Sofie. \textit{Marketingová komunikace kosmetického studia na sociálních sítích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/td59pv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Innovative Entrepreneurship
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights