Marketingová komunikace kosmetického studia na sociálních sítích – Sofie Ciprijánová
Sofie Ciprijánová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace kosmetického studia na sociálních sítích
Marketing Communication of a Cosmetic Studio on Social Networks
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje návrhu, realizaci a vyhodnocení marketingové kampaně pro kosmetické studio Lucie Ciprijánová na sociálních sítích. V teoretické části je věnovaná pozornost marketingu, a to především online marketingu na sociálních sítích, dále také marketingovým strategiím a kampaním. V praktické části je nejprve vyhodnocen současný stav marketingové komunikace studia a na základně toho …viacAbstract:
The bachelor's thesis is devoted to the design, implementation and evaluation of a marketing campaign for the Lucie Ciprijánová cosmetic studio on social networks. In the theoretical part, there are basic concepts of marketing explained, especially focused on online marketing on social networks. There are also descriped marketing strategies and campaigns. In the practical part, the current state of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2024
- Vedúci: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Oponent: Monika Košuličová, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CIPRIJÁNOVÁ, Sofie. \textit{Marketingová komunikace kosmetického studia na sociálních sítích}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/td59pv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Innovative Entrepreneurship
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva